poniedziałek, 20 stycznia 2014

Powitanie + odmowa

Witajcie,
wiem, że jestem już na stronie oceniających od jakiegoś czasu, jednak dopiero teraz mogłam się z Wami przywitać! :) A więc, jestem Leshinga i chcę oceniać blogi. Na razie mam okres próbny a jak mnie polubicie i Virtue będzie zadowolona z moich prac, zostanę na dłużej. :) 
Dopiero zaczęłam czytać bloga Pollali, więc na ocenkę troszeczkę poczekacie. Dopiero jestem, a już muszę napisać odmowę (ociera łzę). Na blogu >>perłowa miłość<< został zmieniony szablon a autorka nas o tym nie poinformowała, a jak głosi regulamin:
12. Jeżeli autor zmienia adres bloga i/lub szablon, to ma obowiązek nas o tym powiadomić.
 Tak więc powitanie mam niezbyt miłe, mam nadzieję, że na ocenkę spojrzycie przyjaznym wzrokiem pomimo tego jakże feralnego przywitania.
Ocenki spodziewajcie się na początku lutego (jak będzie coś się działo, powiadomię Was o przesunięciu).
Tak więc do lutego!
Au revoir!

2 komentarze:

  1. Na razie mam okres próbny a jak mnie polubicie
    Przecinek przed „a”.

    Dopiero zaczęłam czytać bloga Pollali, więc na ocenkę troszeczkę poczekacie. Dopiero jestem, a już muszę napisać odmowę (ociera łzę).
    Dopiero jestem? A co to za dziwny twór?

    Na blogu >> perłowa miłość<< został zmieniony szablon a autorka nas o tym nie poinformowała, a jak głosi regulamin:
    Przecinek przed „a”.

    Tak więc powitanie mam niezbyt miłe, mam nadzieję, że na ocenkę spojrzycie przyjaznym wzrokiem pomimo tego jakże feralnego przywitania.
    Przecinek przed „pomimo”.

    Krótki wpis, a znalazło się w nim sporo powtórzeń, hmm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uprzejmie zawiadamiam, że zmieniłam szablon. Jeśli oceniająca uważa ten fakt za niedogodność, żaden problem, punkt o szablonie może nie ulegać żadnej zmianie, mnie to nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy